2015-07-21

Tetoválások

   Örök divat az emberek körében a tetoválás készítés. Valaki csak menőbbé akar tőle válni, másoknak komoly jelentőséggel bír. Ám a legfontosabb kérdés, hogy megéri-e?
   Ha valaki a varratás mellett dönt, nagyon jól meg kell gondolnia azt, hogy mit, hova, kinél, és mennyiért tetováltat. Ugyanis ezek közül egyik sem mindegy. Én azt gondolom, ha a testünk forog kockán, nem szabad rá sajnálni a pénzt. Hiszen a legnagyobb művészek nem fognak 1000 Forintokért dolgozni. Amennyit csak tudunk, költsünk rá!
   És ha már megtaláltuk a személyt, és tudjuk az árakat, jöjjön a kérdés, hogy hova, meg persze mit. A legfontosabb. Mivel a kamaszkor olyan őrültségeket vált ki az emberekből, amit később megbánhatnak, így a harminc körüli évek a legalkalmasabbak egy tetoválás elkészítéséhez, ugyanis ekkor már mindenkinek "benő a feje lágya". Ezenkívül már ilyenkor az emberek állással, szakmával rendelkeznek. Ez azért fontos, mert sok munkahelyre nem kerül be olyan ember, aki varratva van, például rendőrség, NAV. Ennek az az oka, hogy ugyebár embereket fognak el, lepleznek le, stb., és ha valakin tetoválás van, könnyebben beazonosítható, ami veszélyt jelenthet rá. Illetve egy bankárt, politikust, vagy cégvezetőt sem ismerek, aki szét lenne varrva. Fontos a hitelesség, és az, hogy az embert komolyan vegyék egész életében.
   Ebből következik, ha már mindenképp tetováltatni szeretnénk, jól gondoljuk meg, hogy mi legyen az, ugyanis egész életünkben nézhetjük, kivéve ha a hátunkra, vagy tarkónkra varratunk. Tehát dönthetünk egy ábra, vagy szöveg mellett.
   Én azt gondolom, hogy csak komoly jelentőséggel szabad választani. Ne maradjunk a klisék mellett! És nagyon figyeljünk, ha idegennyelven tetováltatunk, akkor nyelvtanilag legyen helyes! A szöveg legyen szép, és olvasható! Ha az ábrát választjuk akkor legyen szépen megtervezett, és kidolgozott! Fontos, hogy ne bánjuk meg, és az egyediséget tükrözze.
   Természetesen van személyes véleményem is erről a témáról. És én teljesen támogatom, nem vagyok ellene, főleg ha valaki egy műtéti hibát akar eltüntetni, emléket akar tükrözni. Én már nagyon régóta gondolkodok a tetoválásokról. Két évvel ezelőtt minden álmom volt. Most viszont, ahogy tárul ki a világ előttem, egyre inkább tolom, és megy el tőle a kedvem. Régebben több helyre varrattam volna lehetőségem szerint, és jó hosszú szöveget, ma már csak nagyon picit, és fogalmam sincs hova. Jobban tisztelem a testem annál, hogy elrontsam. Hiszen pár év, és ugye folyamatosan kopik, utána pedig csúnya zöld színű lesz. Később a bőr megnyúlik, már nem fog úgy festeni a tetoválás. Ezenkívül pedig sajnálom rá a pénzt, fontosabb dolgokra költenék a későbbiekben. Úgyhogy ha engem kérdeztek, nem lesz tetoválásom, se most, sem pedig a későbbiekben.
   Viszont henna, és az idén divatba jövő arany és ezüst tetoválások, bármikor jöhetnek, hiszen gyönyörűek, és lekopnak!


~Masni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése