2015-07-04

Nyári körmök-DIY

   Nem tudom, hogy vagytok vele, de én nyáron különösen figyelek a körmeimre. Ha gyönyörű, nyárias, élénk színekkel van tele, a kedvem is jobb.
   Most nagyon divatos a géllak, illetve a műköröm. Nos, én is elkezdtem ezt a pártot erősíteni, ugyanis a körmösöm nagyon ügyes, és nincs rá gondom minimum 1 hónapig.


   De ebben a cikkben, egy jó kis nyárias körmöt mutatok be, barátnőm segítségével. Ezt akár ti is könnyen elkészíthetitek otthon. Ezzel spóroltok is, ami így nyáron különösen jó.
   Nem kell más hozzá, mint három  szín, amelyek egymásnál sötétebbek, hiszen színátmenetet fogunk most varázsolni.


   Első lépés a reszelés, fontos, hogy az egész körmöt átreszeljük egy puha reszelővel, így nem csak a fent maradt körömlakkmaradékokat szedhetjük le, de jobban is fogunk tudni dolgozni így vele. Aztán egy erősebbel formázzuk meg. (Bocsánat az angol olvasnivalóért, de nem árt a reszelés, és körömlakk miatt valamilyen papíron ügyködni).



   Miután ezt megtettük, egy körömerősítő lakkal nem árt átkenni, hogy ne repedezzen később be. Én egy Miss Sporty-s terméket fogok használni, amit a Dm-ben megtalálhattok.







   Megvárjuk, hogy alaposan megszáradjon, ami egyébként nem sok idő, a lényeg, hogy vékonyan kell felkenni.
   Ezután jöhet a színátmenet, ehhez egy ecsetre lesz szükségünk, én egy festőecsetet találtam csak, de az tökéletes is. Ha végeztünk, a körömlakklemosóban megmártjuk, egy vattába beletöröljük, és le is jön róla az összes körömlakk, szóval lehet vele tovább mázolni.


   Feltesszük a körmünkre a legvilágosabb színt. Majd utána felé a sötétebbet.



És ezeket óvatosan összemossuk az ecsettel.


És ugyanezt megtesszük az utolsó, legsötétebb színnel is.


   Ha kifestettük az összes körmünket, és egy picit már megszáradt, akkor egy átlátszó, fixáló, gyorsan száradó körömlakkal átkenem, ezzel is kicsit összemossuk, és látványosabb lesz. Meg persze fényesebb!


   És íme a végeredmény:


   Ez persze csak egy minta, bárhogyan lehet variálni. Szerintem nagyon nyárias, és nagyon jól néz ki, főleg ha szépen lebarnulunk.
Remélem kipróbáljátok, és tetszeni fog! Jó munkát!

~Masni








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése