2015-07-20

I'm the Goddess és L&L Beauty- Blogkritika (2)

   Ebben a bejegyzésben kettő blogot fogok kezelésbe venni. Lássunk is hozzá!



   Az I'm the Goddess (Én, az Istennő) című bloggal kezdem. Az író jelezte felém, hogy a fejléc készülőben van, így természetesen nem vettem számításba, sőt megnyugtatom, hogy semmit sem ront az oldalon.

  1. Külső- Látszik már a blog külsején is, hogy az író nem ma kezdte. Sok munka van belefektetve, ami meg is látszik. Az olvasó számos helyen barangolhat kedvére. Amire odafigyelnék, hogy mivel hosszú egy bejegyzés, a szürke alapon fehér betűk egy idő után zavaróak a szemnek. Előttem legalábbis pár másodpercig lebegett a szöveg, miután beleolvastam. A gifek pedig nagyon látványosak, viszont egy hátránya van, eltereli az olvasó figyelmét.
    5/4
  2. Téma- Ahogy elkezdtem olvasni, egyből arra gondoltam, hogy simán szerepelhetne a piros pöttyös könyvek listáján. Nagyon magával ragadó a sztori, gratulálok hozzá. Külön pozitívum, hogy pár szereplő át lett véve. Nagy bátorság kell elindítani egy ilyen témájú blogot, hiszen rengeteg odafigyelést, és képzelőerőt igényel, nem csak az írónak, de az olvasónak is.
    5/5
  3. Szöveg- Nagyon tetszik, hogy részletesen ki van fejtve minden. Szinte magam előtt látom a helyszínt, a szereplőket, a tárgyakat. Nagyon igényes. Ezenkívül nagyon különleges, ha külföldi neveket csempészünk írásunkba. A szöveg írása közben arra kéne jobban odafigyelni, hogy ne sajnáljuk a vesszőket. Olvasás közben ahová érezzük, tegyük ki bátran. A másik dolog pedig, ha szlengesítünk, vagy rövidítünk, akkor egy aposztróffal jelölni kell (pl. tán').
    5/4
Gratulálnék az írónak a különleges képzelőerejéért, és a részek hiteles átadásáért.


   A következő blog, nem egy történetről szól, hanem tanácsokat ad, illetve szépségtippekkel látja el olvasóit.


   Ezt a blogot, már nézegettem pár héttel ezelőtt, és már akkor is nagyon felkeltette a figyelmem. Rengeteg látogató, sok feliratkozó. Pont ezért lepődtem meg azon, hogy a már csak egyedül maradt író, kritikát kért tőlem. Megtisztelő, ezúton is köszönöm.

  1. Külső- Nagyon megfogott, hogy a háttér letisztult, az elrendezés áttekinthető, remekül ki lett alakítva. Mindenre oda lett figyelve, szép munka, engem nagyon megfogott. Én azonban kicsit feldobnám pár képpel, mert igaz, hogy van diavetítő, de az is alul. Ezzel a fehér hátteret picit fel lehetne dobni. Ezenkívül én pozitívumnak tartom az angol szavakat, de nem szabad túlzásba vinni, és hasznos, ha mellé írjuk a magyar megfelelőjét!
    5/5
  2. Téma- A leveledben aggódott a kedves író, hogy ez egy szépségápolásról, divat tanácsokról szóló blog, és esetleg nem fogom értékelni. Megnyugtatom, a blog témájában semmilyen negatívumot nem tudtam felhozni. Mindenre kiterjedő, hasznos tanácsokkal ellátó írás. És ez nagyon népszerű manapság, sőt mi több, én is ezt a vonalat népszerűsítem. Csak így tovább!
    5/5
  3. Szöveg- Ami nagyon tetszik a bejegyzésekben, hogy rengeteg ötletes képpel van ellátva. És ami különösen értékelendő, hogy nincs benne szóismétlés. Én a helyedben a vesszőkkel nem spórolnék, viszont ahogy feljebb említettem, az angol szavakkal spórolnék. És mivel ez egy tanácsadós blog, többet beszélnék felszólító módban, bátran adj tippeket határozottan!
    5/4
Nagyon igényes blog, és bár egyedül maradtál, amitől féltél is, fel a fejjel! Folytasd így tovább! Ne hagyd cserben a feliratkozóidat, amiből van egy pár. Csak előre!



~Masni




2 megjegyzés:

  1. Igazán köszönöm szépen a kedves, elismerő szavakat. Nekem megtisztelő, hogy egy ilyen szuper kritikus mondott véleményt a blogomról. Odafigyelek mindenre amit mondtál, köszönöm szépen. :)
    Laura ❤

    VálaszTörlés