2015-07-23

Marvel Fanfictions- Blogkritika

   Újra egy blogkritika, aminek szintén nagyon örülök. Izgatottan vágtam bele, ahogy eddig mindegyikbe, hiszen annyi különleges blogot küldtök nekem. Köszönöm!
   Ne feledjétek! Holnap még jön egy bejegyzés, aztán 1 hét szünet következik. De addig lássuk ezt a blogot.



  1. Külső- Én nem tudtam a blog külsejében bármilyen negatívumot felfedezni. Kellemes olvasni, igényes, képregényszerű. Ilyen fanfiction-ről még sosem hallottam, és kellemes csalódást okozott. A képek gyönyörűek, rengeteg munka lehetett. A menüpontok is jól ki vannak dolgozva, és fantasztikusan rajzolsz. Elképesztő!
    5/5
  2. Téma- Sosem olvastam képregényeket, nem vagyok ez a vasemberes, Hulkos stílusú, de ahogy belevetettem magam azt vettem észre, hogy érdekel, és érzéseket vált ki belőlem. Nagyon egyedi sztorik vannak az oldalon, és figyelemfelkeltőek. Nagyon eltaláltad, bátorság kellett ehhez, hiszen ha nem küldöd el, soha meg nem nyitottam volna. És milyen jót tettél velem, hiszen élményt szereztél! Köszönöm!
    5/5
  3. Szöveg- Bárhogy is szerettem volna, egyszerűen nem tudtam belekötni. Gyönyörűen kidolgozol mindent, izgalmasan ábrázolsz, az olvasó alig várja, hogy mi fog történni, csak úgy falni lehet a sorokat. Hatalmas képzelőerő kell egy ilyen megírásához, és pontosság. Ezenkívül nagyon szimpatikus, hogy az olvasókkal tartod a kapcsolatot.
    5/5

    Elképesztő blog, gratulálok hozzá. Ajánlom mindenki figyelmébe! Ilyen egy tökéletes blog. Sok sikert a továbbiakban!

    (Gépem továbbra sincs, így az ajándékod még várat magára, de tied A leglélegzetelállítóbb blog!)

    ~Masni

     
      

2 megjegyzés:

  1. Azta! Köszönöm szépen a pozitív kritikát! Szóhoz sem jutok most... (ami nálam nagy szó)
    Köszönöm szépen, hogy leírtad! :)
    DL

    VálaszTörlés