2015-07-10

Füstös szemek-DIY

   A mai cikkben, egy nagyon szép sminket szeretnék nektek bemutatni, amit ti is könnyen el tudtok magatoknak készíteni otthon. Én nagyon szeretem, ugyanis bárhova tökéletesen megfelel, legyen az esküvő, szülinap, koncert, vagy buli, hiszen gyönyörű, füstös szemünk lesz, de szolid keretek között.
Lássunk is hozzá!
   Először vegyünk egy alapozót. Én, az Avon BB termékét használom, ugyanis hidratálót is tartalmaz, és nem tömíti el a pórusokat. Ezt felvisszük a szemhéjunkra, szemöldökükre, és a szemünk alá. Ezzel egységes színt adunk neki, és a smink is tartósabb lesz. Ismét a barátnőm modellkedett nekem.




Ha ezt megcsináltuk, három szemhéjpúderre lesz szükségünk. Fehérre, szürkére, és feketére.


Először a szürkét tesszük fel az egész szemhéjunkra. Kétféle ecsetre lesz szükségünk, applikátorra (bal oldalt), és egy ecsetre.


Ezek után az applikátorral felvisszük egy csíkban a fekete szemhéjfestéket, a szemhéjunk főlé, majd a sarkába is teszünk bőven, hogy szép erős legyen, illetve alulra is tehetünk egy keveset, de ezzel óvatosan bánjunk! Ezután a fehérrel már csak annyi dolgunk van, hogy a szemünk másik csücskébe és a szemöldökcsontunkra tegyünk egy keveset.



Sajnos az én fekete festékem nem túl intenzív, így a képeken nem túl látványos. A következő lépés, hogy veszünk egy fekete szemceruzát, és felül végig kihúzzuk, alul pedig csak félig. Ezzel a szemünket optikailag nagyítjuk. Tanácsosabb a tekerős szemkontúrceruzát használni (Avon), mert jobban látszik, és könnyebb vele dolgozni. De nekem épp kifogyott, úgyhogy ezzel kell beérni.


Végül pedig a szempillaspirál következik. Ismét Avonos terméket tartok a kezemben.


És valahogy így fog kinézni, ha elkészültünk:


Ezt persze mindenféle színekkel kipróbálhatjátok, kísérletezzetek bátran! Ha mégse fest túl jól, még mindig ott van a sminklemosó.
Ha valaki kipróbálta, az eredményt bátran küldje el nekem!
Jó sminkelést!

~Masni






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése